TÉMA 1 | CENTRÁLNÍ SPRÁVA KOMUNIKAČNÍCH NOSIČŮ

by | 21. Pro. 2022 | Retail

Když všechno zklame, je třeba přečíst si návod, zní jeden z Murpyho zákonů. Potýkáte se v retailu s tématy, které chcete řešit a nevíte jak na to? Proto je tu náš miniseriál s názvem TOP STUFF 2022! Posvítíme si na problémy, s nimiž se potýkáte nejčastěji a nejvíce jsme pro vás v uplynulém roce řešili. Témata, která jsme vybrali, byla pro vás ta nejzajímavější. Přejeme příjemné čtení!

Sebehezčí tabulky nikoho nespasí

Začněme konstruktivní kritikou: klienti sami přiznávají, že často nemají přehled o tom, jak aktuálně jejich prodejny přesně vypadají a co přesně v nich zákazníkovi komunikují. Aktuální podobu reklamních nosičů (statických i dynamických) spravují pomocí Excelu či podobných jednoduchých nástrojů, které je ovšem velmi náročné udržovat aktualizované a nedopouštět se chyb (které nás tiše a nenápadně uvedou v zásadní omyl). A čím více prodejen, tím je problém správy systémově zapeklitější: počet nosičů se násobí, každé prodejní místo může mít jiné parametry či požadavky pro instalaci – a v neposlední řadě ani personál si s nosiči často neví tak úplně rady…

Ještě větší oříšek pro klienty představuje rebranding nebo třeba přestavění určité části plochy. Při těchto projektech je extrémně náročné po jednom vyčleňovat nosiče pro výměnu, nehledě na jejich technické specifikace a další parametry nutné pro výrobou. Vzniká tedy neutěšená situace, která končí často tak, že se na prodejnu dostaví někdo, kdo nosiče zaměří, určí jejich stav a přímo na místě podnikne potřebné kroky.

V naprosté většině případů je tento nesystematický přístup ke změně komunikace a vizuální identity časově i finančně velmi neefektivní. Navíc, i samotná instalace na místě může probíhat neřízeně, což zvyšuje pravděpodobnost chyb. Pro techniky může být náročné nosiče správně rozpoznat, dochází k chybnému určení aktuálního obsahu, nebo k záměně za úplně jiný druh nosiče či jeho nesprávné umístění.

Je radost mít vše pod kontrolou

Naši klienti vědí, že diskuze s námi nikdy nekončí pokrčením rameny. V retailu jsme tak dlouho, abychom nabízeli řešení, která jsou praxí vyzkoušená, a přitom moderní a na technologické bázi uživatelsky přívětivá. Pro centrální správu všech vnitřních i venkovních (statických i dynamických) nosičů umístěných na pobočce využíváme vlastní systém Retail Network Solution (RNS), který umí všechno, co potřebujete:

  • nahrávat a specifikovat nové nosiče (rozměry, materiál, technické specifikace atd.)​
  • udržovat a zobrazovat aktuální obsah​ vyobrazen na nosiči
  • zobrazovat přesnou polohu všech nosičů​ na prodejně
  • aktualizovat status všech nosičů (poškozen, k výměně, vyřazen atd.)​
  • aktualizovat informace poboček (kontaktní osoby, otevírací doba, adresa atd.)
  • ​řídit celoplošné kampaně i jednorázové dodělávky
  • exportovat do seznamů v Excelu​​

Kromě úspory času a nákladů systém poskytuje maximální přehled o aktuálním obsahu i stavu nosičů v reálném čase napříč celou pobočkovou sítí. Umožňuje intuitivní a rychlé vyhledávání konkrétních nosičů, a také ukládá všechny potřebné dokumenty k výrobě a instalacím. Neustále navíc pracujeme na vylepšování systému a hned v příštím roce chceme zavést možnosti zadávání požadavků k výměně či úpravě nosičů nebo třeba aplikaci pro řízení a schvalování instalací v reálném čase.

Jednou větou, Retail Network Solution je nástroj vyladěný tak, aby vám udělal pořádek jak na prodejně, tak v komunikaci směrem k zákazníkům. Ozvěte se, budete mít o starost méně.