Novinky
& TRENDY
aktuálně z agenturního dění
zajímavosti ze světa marketingu a salesu
reálné zkušenosti z praxe a ověřených zdrojů
naše názory i špetka know-how
AGENTURA GATE | Silné zážitky na tradičních základech
S vědomím nových příležitostí přinášíme do oblasti podpory prodeje a marketingu zásadní inovace vycházející z tradičních postupů, a přitom plně reflektující aktuální potřeby retailu. Současná strategie Agentury GATE reprezentuje obnovení osvědčené praxe, která nedávno ustoupila vlivem změn trhu, aby se nyní v plné síle vrátila – ovšem pozměněná, více dynamická, navýsost moderní a velmi efektivní. […]
AGENTURA GATE | Návrat k osobním zážitkům
Návrat zákazníků do retailu a jejich touha po fyzickém prožitku těší všechny z nás – ale o to více bychom měli promýšlet podporu prodeje. Agentura GATE je v tradičním retailu natolik silná a zkušená, že si z něj může vybírat ty nejlepší postupy. Výsledkem je dynamická, moderní a velmi efektivní podpora prodeje. Bereme to osobně. Už přes 20 […]
UMĚLÁ INTELIGENCE (AI) V RETAILU: Vyšší úroveň Customer Experience
Vliv umělé inteligence (AI) na retailový sektor odkrývá nové možnosti. Klíčové trendy a inovace, včetně personalizovaného vystavení zboží, využití robotů a automatizace, heatmapy a sledování pohybu zákazníků, interaktivní digitální displeje a prediktivní analýza poptávky, mění způsob fungování obchodů. Moderní technologie formují retailové prostředí a nabízejí zákazníkům inovativní a efektivní nákupní zážitky.
PROMOTION V PRAXI | Jak kvalitní hostesky mohou pozvednout vaši značku na novou úroveň
V oblasti marketingu a propagace hrají klíčovou roli kvalitní hostesky. Bez ohledu na to, zda se účastníte veletrhu, pořádáte firemní akci nebo produktovou prezentaci, správná promotion může udělat obrovský rozdíl v úspěchu. V tomto článku se zaměříme na to, jak skvělé hostesky mohou efektivně podporovat vaši strategii propagace. První dojem ovlivňuje úspěch akce Promotion není […]
ESG: pro lepší planetu, ale i budoucnost vaší firmy
Podnikáte? Investujete? Pak možná tušíte, že i v oblasti obchodních strategií bude druhá dekáda 21. století výrazně ovlivněna fenoménem udržitelnosti a odpovědnosti. Pokud dříve investoři kupovali akcie především na základě ekonomického kalkulu, tj. cílili na maximální profit, dnes zvažují i fakt, jaký má daná firma dopad na společnost a životní prostředí, jak funguje uvnitř i […]
TÉMA 2 | STORE ASSESSMENT
V předchozím tématu jsme řešili, jak důležité je znát každý metr své prodejny, a jak lze každý tento metr systémově řídit. Dnes toto téma rozšiřujeme a podíváme se, co se děje na druhé straně – na straně zákazníka. Každý prodejní prostor totiž musí být pro zákazníka naprosto přehledný a srozumitelný, ať už z pohledu produktového vystavení, orientace […]